diumenge, 23 de setembre del 2007

1er diaA!

Bonesss!
ho sento pel retard a escriure, crec que soc la única que encara no ho ha fet...
L'altre dia a classe no em va donar temps, això de les noves tecnologies no ho domino gaire i ja em va costar fer només el perfil!
Doncs parlem del primer dia! Una mica esperat i alhora inquiet, amb molts nervis per veure com reaccionaria la gent gran davant nostre, si sabríem que dir-li's... pensava que els 30 minuts que hauríem d'estar parlant ( 3 per cada avi) se'm farien llargs.
Però va ser diferent de com creia.Alguns d'ells es van obrir més que d'altres, com d'altres demanaven més per mi que no pas parlar d'ells, o al revés. Amb alguns se'm va fer molt més fàcil parlar-hi ja que mostraven més confiança, i al parlar amb l'Encarnació em vaig sentir molt bé, em va agradar la seva forma de ser, i les paraules que em va dir, em van fer sentir curiositat per conèixer-la.
Em feia cosa demanar-li si em voldria canviar la targeta, potser volia que li toqués una altre jove.Però la Gemma em va ajudar a demanar-li.I sí, ella va estar encantada.I ja em va demanar coses i les dues tenim ganes de començar!
I la coincidència va ser que desprès de venir de la residència em vaig trobar ala meva àvia, i va veure que duia la targeta am el nom de Encarnació Camps i es veu que la coneix, i dimarts em vol acompanyar a la residència, que li fa molta gràcia veure-la.
I encara més casualitat, quan la meva àvia em va dir que justament aquell mes, a la revista "el pou de la gallina", van publicar la seva biografia, de la Encarnació.
Quan sàpiga fer anar l'escaner ja la posaré a aquí, ja he dit que això de les tecnologies no és lo meu...

Doncs res, que tinc ganes de que sigui dimarts per tenir la primera xerrada amb l'Encarnació, i tinc moltíssimes ganes de conèixer-la, i crec que podré aprendre moltíssim d'ella! I a veure com va la trobada amb les dues iaies :)